Monday, May 9, 2011

SK Rapat Setia

Mula lapor diri kat sekolah ni pada 1 Dis 2008, SUKA SANGAT, ye la dapat balik ke ipoh, tak kena hantar jauh-jauh, jaraknya dari rumah cuma 10km tapi 20 minit baru sampai, kira laju la tu. Mula-mula cari sekolah ni meraban la juga, walaupun sebenarnya dah pernah lalu zaman mula-mula sekolah ni dibina.  Ni sekolah saya yang ke 10...banyaknyaaaaaaaa

Ni la bahagian hadapan sekolah ,
tu tempat  parking kereta saya ngan 3 lagi pentadbir sekolah ni.
Sekolah ni mula beroperasi pada Jan 2003.xsampai 10 tahun lagi.Sekolah gred B je tapi muridnya lebih 800 orang.bermotokan BERAZAM, BERUSAHA, BERJAYA....saya pasti sekolah ni akan mencapai kecemerlangan dalam smua bidang. Saya SUKA SEKOLAH SAYA ni....di mana bumi dipijak di situ langit dijunjung....kalau dah suka sanggup buat apa saja.
Pemandangan dari padang.  Besar dan luas. 

Jangan lupa 'punch-card' bila datang dan balik sekolah.























No comments:

Post a Comment