Tuesday, October 25, 2011

Cuti Hari Deepavali

Minggu ni cuti seminggu. .seronok juga ye...cuti lama. Sesetengah sekolah cuma cuti sehari je pada 26 Oktober....ye la nak apa nak cuti lama-lama kalau tak ada murid berbangsa India kan. Sekolah aku ni ramai juga yang berbangsa India, jadi sebagai sebuah sekolah yang berbilang bangsa dengan semangat 1 Malaysia kami cuti seminggu.....
Kepada semua warga sekolah yang berbangsa India yang menyambut deepavalli, aku nak ucap la
Happy Deepavali terutamanya pada Pn. Samenthe, Pn. Thillagavathy, Pn. Manjit  dan murid-murid Tahun 5 Seroja, 5 Kenanga, 5 Mawar dan 4 Kenanga...yang aku masuk mengajar .juga semua la warga sekolah dan warga Malaysia yang menyambutnya.
Eh..teringat lak aku pada Pn. Vasantha dan Pn. Vimlarani di sekolah lama aku SK Rapat Setia....
Happy Deepavali...maruku dapat ke tidak ye tahun ni....

No comments:

Post a Comment