Thursday, May 16, 2013

Sambutan Hari Guru

Alhamdulillah hari ini tiba lagi.. meraikan sambutan kali ke 26 bagi diri saya. Syukur sangat dipanjangkan usia dan meraikan hari yang istimewa buat saya yang bergelar Guru...Lain padang lain belalang, kali ni saya menyambut di SK Marian Convent, Ipoh.. teringat zaman mula-mula menyambut Hari Guru di sekolah pertama saya SK Felda Lurah Bilut, Bentong, Pahang. memangla berbeza...Namun agendanya tetap sama menghargai setiap penghargaan pengorbanan guru. Setiap kali sambutan acara rasminya ialah ucapan dan perutusan..serta nyanyian lagu Guru Malaysia dan Ikrar, sebab tu lagu Guru Malaysia boleh hafal, tak payah tengok lirik..hayati lirknya.

Kenangan kali ke 26 bersama anak-anak di sekolah saya yang ke 11 ni..Cikgu sayang semua.


Gaya sedang menyanyi ni..tak tengok skrip pun..

pertama kali ..semua petadbir menyanyi bersama..siap menari lagi. 



Sambutan di kelas 6 Mawar..terima kasih.

Terima kasih..semua anak didik di SK Marian Convent. 
Semua guru bergabung meraikan Hari Guru 2013. Eratkan hubungan.
Tahun ni tema bebas, kebetulan aje ramai yang pakai purple...Acara tertumpu di dewan aje..menghiburkan diri dan dihiburkan oleh anak-anak didik dan rakan-rakan. Enjoykan diri...hari guru kan so guru aje la yang buat persembahan..nampak bakat-bakat tenggelam cikgu-cikgu semua...
Selamat Hari Guru...Terima kasih Cikgu.

No comments:

Post a Comment