Thursday, October 10, 2013

Jaringan Ukhwah bersama SK Tengku Mahmud

Kehadiran mereka pada 10 Oktober 2013... pagi tadi memang ditunggu-tunggu.
 Dah seperti sedara rasanya...kemesraan yang dirasai.. seakan dah lama kenal. Bulan lepas baru ke SK Tengku Mahmud..tu yang seronok bila mereka juga sudi berkunjung  ke sekolah saya. Secara peribadi rasa dah mesra dengan SKTM mungkin kerana kemesraan warganya semasa menyambut kami dulu.. 
Dah 2 kali saya ke SKTM..dan ni kali ke2 juga SKTM ke SKMC..semoga jaringan ini akan berterusan....

 Berkongsi ilmu dalam persembahan chorasikal dan kalam Jama'e.
 Terpegun warga sekolah saya menonton persembahan mereka...


Murid sekolah saya memberikan persembahan dikir barat, bicara berirama dan teater reader



 Sempat juga saya bergambar dengan anak-anak SKTM sebagai kenangan.



No comments:

Post a Comment