Friday, March 14, 2014

Taklimat Guru SPBT Daerah Kinta Utara

Alhamdulillah tiga hari program yang dianjurkan oleh Unit HEM PPD Kinta Utara di sekolah saya selesai. Terima kasih kerana sudi menjadikan sekolah saya sebagai tempat untuk memberikan taklimat Skim Pinjaman Buku Teks Daerah Kinta. Berkongsi apa yang ada. Terima kasih semua cikgu-cikgu yang hadir ke sekolah saya. 

11 Mac 2014 - Guru-guru SPBT Sekolah Menengah Daerah Kinta Utara

12 Mac 2014 - Guru-guru SPBT Sekolah Kebangsaan Daerah Kinta Utara
13 Mac 2014 - Guru-guru SPBT SJK(C) dan SJK(T) Daerah Kinta Utara




Bagi pihak sekolah saya memohon maaf atas kekurangan yang ada terutama dewan yang tak ada aircond lagi, so terasa la hangatnya, tambah dengan cuaca panas sekarang. Parking pulak jauh sikit dari sekolah. Begitulah keadaan sekolah saya yang terlalu istimewa untuk ibu bapa yang diberi ruang untuk mengambil dan menurunkan anak hampir dengan kelas. Jadi bila ada apa program pihak luar di sekolah saya terpaksa la parking agak jauh.
Terima kasih semua cikgu-cikgu.

No comments:

Post a Comment