Tuesday, May 27, 2014

Sebelum CUTI SEKOLAH

Hari ini hari terakhir persekolahan bagi sesi penggal pertama, semua seronok nak bercuti ye, Last day kat sekolah, cuti selama 19 hari bermula 28 Mei hingga 15 Jun 2014. Tapi saya tak ke SEKOLAH hari ini,....kena menghadiri Kursus di SMK Anderson...nak buat macam mana arahan JPN & PPD demi mencapai kecemerlangan daerah dan Negeri. Murid-murid saya yang ada appointment dengan saya kena tangguh la buka penggal dua nanti ye...
Cikgu-cikgu pun sibuk beri homework...cuti lama tu,tak kan nak relax n rehat memanjang..
Bagi murid-murid Pendidikan Moral saya tu, homework tetap ada, walaupun bukan yang bertulia tapi kena amalkan nilai-nilai murni di rumah, so buka sekolah nanti kena buat laporan kerja amali kamu tu ye...Bagi Murid kelas Pendidikan Seni saya pulak  boleh la tolong emak kemas n hias rumah tanpa disuruh. Melipat kain tu ada seninya tau, seni llipatan kan....

Tugas sebelum CUTI SEKOLAH...
Menjadi JU HEM Program KITA BOLEH..Kursus Peningkatan Profesionalisme Penolong Kanan HEM dan Guru Tahun 6 Daerah Kinta Utara 2014/2015
 
Kena beri talk Slot ke 2 selepas Ucapan dan Taklimat Penyelia Kanan HEM PPD Kinta En. Hajar Malik bersama rakan JU.



   Bersama rakan JU dalam Slot ke 3 , Lagu Kita Boleh dan  5A/7A ..Yakin Boleh
Bersemangat semua kawan-kawan saya ni.

 Buat kenangan bersama..di mana-mana pun nak posing.
 Penolong PPD HEM yang baru 7 hari bertugas di PPD
 En. Borhan b. Shamsuddin, 
Penolong PPD Bimbingan Kaunseling En. Roslan b. Yahaya dan
Penyelia Kanan HEM En, Hajar bin Malik



JOM ANAK-ANAK PERAK, berusahalah dan YAKIN BOLEH untuk mencapai kecemerlangan diri demi guru, ibu bapa, sekolah, daerah dan negeri PERAK agar terus UNGGUL dan SENTIASA DI PUNCAK KECEMERLANGAN

 SELAMAT BERCUTI SEMUA. 
Jaga kesihatan dan keselamatan Diri.

No comments:

Post a Comment