Sunday, November 29, 2015

SK Marian Convent Top In Perak UPSR 2015

Tahniah kepada seluruh warga sekolah

Kejayaan Hasil Perjuangan yang berterusan...










Calon : 113 orang
Lulus  :  100%
5A  :  29 orang
4A 1B : 34 orang

GPS:  1.40

No 1 di Negeri Perak
No 3 antara Sekolah Berprestasi Tinggi (64 buah sekolah)
Senarai penerima  Slip 5A UPSR 2015
Aesya Fatihah, Afnan Jamilah, Amanda Lee, Ammitha, Brenda, Chin Yeee Ling, Chrislyn Neha, Farah Nazirah, Iris Lee, Ishani, Jaysree, Jessica, Keetashiny, Lee Kai Rou, Ling Hwei Sze, Nur Alya, Nur Auji Naqibah, Samantha, Sarennya, Serene, Shameera Jessie, Soolini, Sujitra, Tarshnee, Tiffany Wong, Ugathareni, Vassalyn, Vidhyasri, Wong Suet Teng.


Debarannya bermula di sini
Menerima keputusan daripada Puan Guru Besar.... debaran memuncak..

 Menerima kunjungan Pegawai-pegawai PPD Kinta Utara untuk mengumumkan dan
 menyerahkan slip keputusan UPSR kepada calon-calon sekolah
 Barisan Pegawai PPD yang hadir
En Abdul Manaf bin Asmuni - Timbalan PPD Kinta Utara
Puan Amnah bt Jalaluddin - Pen PPD Bahasa Melayu (SM)
(Penghuluwati SK Marian Convent)
En. Nik Mohd Ahsraf bin Raja Berahim - Pen PPD Bahasa Melayu (SR)
En Azmil Khusaini bin  Khalid - Pen PPD Bahasa Inggeris (SR)
Puan Juma'ayah bt Ibrahim - Pen PPD Matematik Sains 
Cik Farah Hafiza bt Mohd Yusop - Pen PPD PBS (M) 

 
 
 Guru Besar menerima Sijil Penghargaan daripda PPD Kinta Utara atas kecemerlangan Sekolah Terbaik Pencapaian UPSR 2015 Daerah Kinta Utara dan Perak. 

Puan Guru Besar menyampaikan Slip UPSR kepada Calon yang lulus semua mata pelajaran

  Timbalan PPD menyampaikan Slip UPSR kepada calon yang mendapat 4A dan 5A

 Kegembiraan terpancar pada wajah semua guru dan murid. 
 Tenaga Pengajar Tahun 6 bersama wakil murid yang mendapat 5A.
 Tahniah dan Terima Kasih kepada semua yang menyumbang kepada kejayaan ini.
Komitmen guru, pentadbir, ibu bapa, PIBG, korporat serta murid itu sendiri yang menghasilkan kecemerlangan ini.
Sekalung penghargaan untuk anda semua.
Hanya Tuhan yang membalas pengorbanan kalian...

No comments:

Post a Comment